Konferencje i wydarzenia

 

EB Summit

Konferencja Employer Branding Summit to najważniejsze wydarzenie branży EB w Polsce. Od 2012 roku zapraszamy wszystkich praktyków i miłośników employer brandingu na konferencję, w czasie której mogą zdobyć wiedzę, zapoznać się z najnowszymi trendami i najciekawszymi praktykami, a przede znaleźć inspirację do własnych działań, a także wymienić się doświadczeniami z innymi praktykami. Wysoki poziom merytoryczny wydarzenia zapewniają prelegenci, którzy są ekspertami i praktykami w swoich dziedzinach i dzielą się z uczestnikami swoją wiedzą.

 

Brand Summit

Marka to coś więcej niż tylko nazwa i logo. Staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy, i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów i kandydatów. Sztuką staje się umiejętne komunikowanie marki i dbanie o jej wizerunek. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej. Marka produktowa, marka korporacyjna, marka osobista i marka pracodawcy, to cztery główne marki, z którymi ma do czynienia klient, pracownik czy kandydat, które mają na siebie bezpośredni wpływ.

 

Gala Universum

W czasie Gali Universum Awards spotykają się najlepsi pracodawcy w Polsce, aby poznać wyniki badania Universum w Polsce, a także lokalne i globalne trendy employer brandingu. Pracodawcy dowiadują się również, którzy z nich zostali w danym roku uznani przez studentów biorących udział w badaniu Universum Talent Survey za najbardziej atrakcyjnych. Firmy znajdujące się w TOP 10 rankingu Universum Polish Most Attractive Employers otrzymują pamiątkowe dyplomy.

Inne projekty autorskie

EB Book

EB Book, czyli przewodnik po supermarkach pracodawców w Polsce, jest autorską publikacją kierowaną do profesjonalistów i studentów, wydawaną w dwóch formach: dodatku do miesięcznika FORBES (numeru lutowego) oraz do pobrania bezpłatnie online. EB Book zawiera merytoryczne artykuły oraz
prezentacje pracodawców w formie, którą uznają za najbardziej adekwatną do przedstawienia swojej marki potencjalnym odbiorcom. To oferta dla pracodawców, którzy chcą dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy profesjonalistów i przyciągnąć ich uwagę i pokazać się z innej strony niż w ogłoszeniu rekrutacyjnym. EB Book to dobre miejsce do pokazania ciekawych działań i projektów, którymi nie masz okazji pochwalić się szerokiemu gronu odbiorców i zachęcenia w niestandardowy sposób biernych kandydatów do zainteresowania się organizacją.

 

EB Book

EB Book, czyli przewodnik po supermarkach pracodawców w Polsce, jest autorską publikacją kierowaną do profesjonalistów i studentów, wydawaną w dwóch formach: dodatku do miesięcznika FORBES (numeru lutowego) oraz do pobrania bezpłatnie online. EB Book zawiera merytoryczne artykuły oraz
prezentacje pracodawców w formie, którą uznają za najbardziej adekwatną do przedstawienia swojej marki potencjalnym odbiorcom. To oferta dla pracodawców, którzy chcą dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy profesjonalistów i przyciągnąć ich uwagę i pokazać się z innej strony niż w ogłoszeniu rekrutacyjnym. EB Book to dobre miejsce do pokazania ciekawych działań i projektów, którymi nie masz okazji pochwalić się szerokiemu gronu odbiorców i zachęcenia w niestandardowy sposób biernych kandydatów do zainteresowania się organizacją.

 

Konkurs EBEA

Do konkursu Employer Branding Excellence Awards od 2012 roku zapraszamy pracodawców, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy prowadzili działania, mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników i którzy chcą być inspiracją dla innych. Najlepsze projekty nagradzane są w 8 kategoriach: Strategia EB do 100 tys. PLN, Strategia EB pow. 100 tys. PLN, Kampania online, Kampania offline, Kampania wewnętrzna, Innowacja employer branding, Film rekrutacyjny / wizerunkowy oraz Strona/zakładka kariery. Zwycięzcy poszczególnych kategorii otrzymują szklaną statuetkę Łucznika, zaprojektowaną dla konkursu i ręcznie wykonaną. Nagrodzeni pracodawcy prezentują swoje projekty w czasie Gali konkursu, która odbywa się podczas konferencji EB Summit.

Szukasz rozwiązania dla siebie?