Poznaj ofertę szkoleniową!

szkolenia otwarte / i zamknięte
wiedza i inspiracje w pakiecie

Zapoznaj się z ofertą albo zapytaj nas o szczegóły!
Szkolenie

Komunikacja marki i content marketing w EB

Sztuka komunikowania marki pracodawcy jest jednym z ważniejszych aspektów employer brandingu. Które narzędzia i kanały komunikacyjne są najbardziej skuteczne. Jaki „content„ przyciągnie kandydatów i utrzyma zaangażowanie pracowników?

Nawet jeśli mamy przygotowaną rewelacyjną kampanię wizerunkową czy rekrutacyjną a nie mamy dobrze zaplanowanej komunikacji do naszych odbiorców, efekt może być mizerny. Jak zaplanować komunikację do studentów, profesjonalistów czy własnych pracowników, która dotrze do odbiorców i zachęci do działania?

W czasie szkolenia dowiesz się między innymi:

  • jak budować teksty, żeby były atrakcyjne dla odbiorcy,
  • jakich kanałach kandydaci szukają informacji o pracodawcach,
  • dlaczego warto w komunikacji zastosować techniki storytellingowe,
  • jak tworzyć dobre opowieści firmowe,
  • jak zbudować strategię komunikacji marki,
  • jak zbudować przekaz, który trafi do serc kandydatów,
  • z jakich narzędzi korzystać.

Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób związanych z employer brandingiem, HR, rekrutacją, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firm oraz wszystkich osób będących ambasadorami marki pracodawcy.

Koszt: 770,00 zł netto

Terminy:

12 grudnia 2017, Kraków

2 lutego 2018, Warszawa

Czas trwania: 9.00–16.00

Miejsce:

Warszawa: BusinessRoom, ul. Grójecka 1/3

Kraków: Biuro HRM Institute, ul. Kalwaryjska 69, II piętro

Trener: Julia Bojanowska | PR MarketingHRM Institute

Trener: Anna Macnar, CEO HRM Institute

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami!


Rejestracja