Sztuka komunikowania marki pracodawcy jest jednym z ważniejszych aspektów employer brandingu. Nawet jeśli mamy przygotowaną rewelacyjną kampanię wizerunkową czy rekrutacyjną, a nie mamy dobrze zaplanowanej komunikacji do naszych odbiorców, efekt naszych działań może być mizerny. Szkolenie to propozycja dla tych, którzy chcą nauczyć się efektywnej komunikacji z kandydatami i pracownikami. Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób związanych z employer brandingiem, HR, rekrutacją, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firm.

 

Czego dowiesz się ze szkolenia?

W czasie szkolenia nauczysz się określać grupy docelowych odbiorców komunikatów, dowiesz się, jak zaplanować komunikację z odbiorcami, żeby dotarły do nich odpowiednie informacje, a także poznasz kanały komunikacji, zasady tworzenia treści i inspiracje do ich tworzenia.

Ramowy harmonogram

Start
Trendy w komunikacji marki pracodawcy.

Analiza sytuacji wyjściowej
Analiza dotychczasowych działań komunikacyjnych marki pracodawcy.
Analiza działań konkurencji.

Wyznaczanie celów
Potrzeby pracodawcy i cele do osiągnięcia.

Czy znasz swoich odbiorców?
Kluczowi odbiorcy Twojej komunikacji. Tworzenie person.
Odbiorcy wewnętrzni – pracownicy chcą wiedzieć.

Kanały komunikacji
Kanały komunikacji. Audyt posiadanych kanałów.
Dobór kanałów do grup docelowych.

Tworzenie treści angażujących odbiorców
Formy prezentowania treści i segmentacja.
Skąd czerpać inspiracje?
Jak pisać, żeby czytali?
Najważniejsze zasady pisania treści.
Treści tworzone przez pracowników.

Planowanie i narzędzia
Narzędzia przydatne w tworzeniu i dystrybucji treści.

Mierniki efektywności
Analiza skuteczności działań komunikacyjnych (KPI’s).
Monitoring działań.

Kryzysy w komunikacji
Komunikacja kryzysowa

Dobre praktyki

Harmonogram szkoleń:

Nowe szkolenia już wkrótce!