Poznaj ofertę szkoleniową!

szkolenia otwarte / i zamknięte
wiedza i inspiracje w pakiecie

Zapoznaj się z ofertą albo zapytaj nas o szczegóły!
Szkolenie

Komunikacja marki i content marketing w EB

Sztuka komunikowania marki pracodawcy jest jednym z ważniejszych aspektów employer brandingu. Które narzędzia i kanały komunikacyjne są najbardziej skuteczne. Jaki „content„ przyciągnie kandydatów i utrzyma zaangażowanie pracowników?

Nawet jeśli mamy przygotowaną rewelacyjną kampanię wizerunkową czy rekrutacyjną a nie mamy dobrze zaplanowanej komunikacji do naszych odbiorców, efekt może być mizerny.

Jak zaplanować komunikację do studentów, profesjonalistów czy własnych pracowników, która dotrze do odbiorców i zachęci do działania? W jakich kanałach poszczególne grupy szukają informacji o pracodawcach?

W planowaniu kampanii komunikacyjnej warto zastosować techniki storytellingowe. Każda z firm ma do opowiedzenia fascynującą historię, która może poruszać innych i zaintrygować odpowiednie grupy targetowe. Jak to zrobić? Jak komunikować wartości pracodawcy w sposób zrozumiały dla wszystkich zainteresowanych? Jakie historie wybrać?

Szkolenie kierujemy przede wszystkim do osób związanych z employer brandingiem, HR, rekrutacją, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firm oraz wszystkich osób będących ambasadorami marki pracodawcy.

Czas trwania: 9.00–16.00

Miejsce: BusinessRoom, ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa, III piętro

Biuro HRM Institute, Kraków, ul. Kalwaryjska 69, II piętro

Trener: Julia Bojanowska | PR MarketingHRM Institute

Trener: Anna Macnar, CEO HRM Institute

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami!


Rejestracja