Polityka prywatności


Dzień dobry!

Troszczymy się o ochronę prywatności powierzonych nam przez użytkowników danych, dlatego chcemy zapoznać Cię z zasadami przetwarzania przez nas danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies, w związku z korzystaniem z naszych stron internetowych.

Jeśli po przeczytaniu dokumentu Polityka prywatności będziesz mieć jakieś wątpliwości, zapraszamy do kontaktu.

Polityka prywatności

Informacje ogólne

Administratorem Twoich danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest firma HRM Institute Anna Macnar, z siedzibą w Krakowie (30-698), ul. Myślenicka 153c, nr NIP 679-171-05-10.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych na adres mailowy: iod@hrminstitute.pl.

Celem przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych jest:

  1. odpowiadanie na Twoje pytania, dotyczące świadczonych przez nas usług i sprzedawanych produktów, w sprawie przygotowania oferty itp.
  2. świadczenie usług, takich jak: szkolenia, warsztaty, webinary, podcasty, konferencje i inne wydarzenia organizowane samodzielnie przez HRM Institute lub we współpracy z partnerami,
  3. obsługa księgowa w celu rozliczenia udziału w płatnych wydarzeniach, a także zakupu usług lub produktów,
  4. wysyłanie newsletterów informujących o wydarzeniach, raportach, szkoleniach, badaniach, a także innych informacji związanych z prowadzoną przez nas działalnością, jeśli wyraziłeś na to zgodę,
  5. wysyłanie informacji marketingowych firmy HRM Institute i jej partnerów, jeśli została wyrażona na to stosowna zgoda.

Sposób wykorzystywania danych osobowych

  1. W chwili, gdy wchodzisz na naszą stronę internetową i akceptujesz korzystanie z plików cookies, pobierane są dane dotyczące Twojej wizyty, tj.: adres IP, rodzaj systemu operacyjnego oraz rodzaj/typ przeglądarki. Dane te pobierane są automatycznie. Więcej na temat używanych przez nas cookies dowiesz się w dalszej części niniejszego dokumentu.
  2. Pozostałe dane zbieramy za pomocą Twojej świadomej i dobrowolnej zgody, wyrażonej w momencie wypełnienia formularza. Najczęściej zbieramy Twoje dane podczas: pobierania udostępnianych przez nas bezpłatnie publikacji i raportów, zapisów do newslettera, rejestracji na płatne lub bezpłatne wydarzenia, w celu przyznania nagród w konkursach, itp. Dane zbieramy przy pomocy odpowiedniego formularza, który może zawierać:
    • imię i nazwisko,
    • adres e-mail,
    • numer telefonu,
    • adres zamieszkania,
    • nazwę firmy i dane konieczne do wystawienia faktury.
  3. Podstawą do przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych jest Twoja zgoda, wynikająca z odpowiedniego formularza lub umowa, jeśli taką zawarliśmy.
  4. Dane przetwarzane są do czasu odwołania wyrażonej przez Ciebie zgody lub na czas wykonania łączącej nas umowy i spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym z przepisów prawa podatkowego.
  5. Zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 25 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (dalej: RODO), masz prawo dostępu do swoich danych oraz do ich sprostowania, zmiany, przeniesienia, a także usunięcia. W każdej chwili możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz zrezygnować z otrzymywania informacji. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Możliwość cofnięcia zgody na przetwarzanie danych i żądanie usunięcia danych nie obowiązuje w sytuacji, gdy zrealizowaliśmy dla Ciebie zamówienie. Do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawarcia umowy i upływu czasu określonego w przepisach prawa podatkowego dotyczącego okresu przechowywania dokumentów księgowych nie możesz się sprzeciwić przetwarzaniu i przechowywaniu tych danych. Po upływie wskazanego w przepisach terminu możesz domagać się usunięcia danych z naszej bazy.
  7. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych, chęci dowiedzenia się w jakim zakresie udzieliłeś zgody na przetwarzanie, możesz napisać do naszego Inspektora Ochrony danych z prośbą o udzielenie odpowiednich informacji.
  8. Nigdy nie przekazujemy ani nie sprzedajemy Twoich danych osobowych innym podmiotom w celach marketingowych.
  9. Przypominamy, że w razie naruszenia przez nas zasad dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, zawsze masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. W celu realizacji swoich praw skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych.

Odbiorcy danych

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być podmioty zewnętrzne, z którymi współpracujemy, lub które dostarczają na rzecz naszej firmy usługi, m.in.: księgowe, rejestracji na wydarzenia, hostingowe, mailingowe, operatorzy pocztowi i kurierzy, dostawcy usług prawnych i inni podwykonawcy, w zakresie niezbędnym do realizacji tych usług, w tym:

  1. H88 S.A., OVH lub Home.pl (w zależności od tego, jaką domenę odwiedzasz) – w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, również na serwerze skrzynki pocztowej.
  2. SendinBlue – w celu wysyłania newsletterów, jeżeli wcześniej wyraziłeś na to zgodę.
  3. Biuro Rachunkowe – w celu zaksięgowania dokumentów księgowych,na których mogą znajdować się Twoje dane osobowe.
  4. Konfeo Macuk Łapiński sp. j. – w celu korzystania z systemu do rejestracji na organizowane przez HRM Institute wydarzenia, w których chcesz wziąć udział.
  5. Tax & Business Consulting – podwykonawca stale współpracujący z firmą HRM Institute.
  6. Współorganizatorzy imprez / konkursów – w sytuacji, gdy jest to wskazane w regulaminie udziału w imprezie lub w konkursie.
  7. Inne osoby lub podmioty, świadczące na rzecz HRM Institute usługi związane ze wsparciem technicznym, prawnym czy innym.

Podmioty, którym powierzamy przetwarzanie Twoich danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych, które są wymagane stosownymi przepisami prawa.

Pliki cookies i narzędzia, z których korzystamy

Czym są cookies?

Nasze strony internetowe wykorzystują pliki cookies, czyli niewielkie informacje tekstowe, zwane ciasteczkami, wysyłane przez stronę, którą odwiedzasz i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (komputer, tablet, komórka), a które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub system teleinformatyczny podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich).

Część cookies jest używanych zakończeniu sesji przeglądarki internetowej (cookies sesyjne), a pozostałe są zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym i dają mi możliwość rozpoznania przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies), do czasu, aż ich nie wyczyścisz z przeglądarki.

Cookies sprawiają, że korzystanie ze stron internetowych jest łatwiejsze i przyjemniejsze, a ich zawartość i reklamy, które kierują do strony, są lepiej dopasowana do oczekiwań i preferencji użytkownika. Więcej o cookies przeczytasz na stronie https://wszystkoociasteczkach.pl, do czego bardzo zachęcamy, jeśli nie do końca wiesz, jak to wszystko działa.

Zgoda na cookies

Podczas pierwszej wizyty na naszej stronie (albo pierwszej po wyczyszczeniu cookies) zobaczysz informację na temat stosowania plików cookies i zostaniesz poproszony o wyrażenie zgodny na ich stosowanie. Nawet po wyrażeniu zgody zawsze możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce lub je usunąć.

Jeśli nie wyrazisz zgody na włączenie cookies możesz mieć trudności z korzystaniem naszej strony.

Cookies własne i podmiotów trzecich

Na naszych stronach wykorzystujemy cookies własne, które są niezbędne do prawidłowego działania strony. Dodatkowo wykorzystujemy cookies podmiotów trzecich, które są wymienione poniżej.

Narzędzia, z których korzystamy na stronach internetowych:

  1. Google AdWords – korzystamy z danych pozyskanych przez Google z plików cookies, żeby wyświetlać reklamy do wybranych przez nas odbiorców, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę. Reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów (do określonych grup docelowych, a nie do konkretnego użytkownika i nie mamy możliwości powiązania danych z cookies z innymi danymi, które nam podajesz.
  2. Google Analytics – używamy tego narzędzia w celu tworzenia statystyk oraz sprawdzania, które treści najlepiej trafiają do odbiorców, po to by tworzyć treści interesujące naszych czytelników i w sposób najbardziej zoptymalizowany. Pod tym linkiem znajdziesz informacje na temat bezpieczeństwa danych i ich przetwarzania przez Google: https://support.google.com/analytics/answer/6004245.
  3. Facebook Pixel – to narzędzie, z którego korzystamy w celach remarketingowych, aby wyświetlać Ci reklamy w serwisie Facebook lub Instagram. Informacje zbierane w ramach Pixel Facebook są anonimowe i nie pozwalają nam na identyfikację pojedynczych użytkowników. Sposób, w jaki Facebook wykorzystuje pozyskane w ten sposób dane do własnych celów, co jest niezależne od nas, jest opisane w polityce prywatności Facebooka, którą znajdziesz tu: https://www.facebook.com/privacy/explanation.

Korzystanie z tych narzędzi opieramy o prawnie uzasadniony interes dotyczący marketingu usług lub produktów naszej firmy.

Z uwagi na to, że firmy Google i Facebook mają siedzibę w USA i najczęściej tam przechowują większość danych, to informujemy Cię, że obie firmy przystąpiły do programu EU-US-Privacy Shield w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych wymaganego przez przepisy prawa obowiązujące w Unii Europejskiej.

Bezpieczeństwo Twoich danych

  1. Zapewniamy bezpieczeństwo Twoim danym, poprzez stosowanie środków organizacyjnych i technicznych, które są konieczne i dostosowane do wymogów stawianych przez prawo.
  2. W szczególności zabezpieczamy Twoje dane osobowe przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, a także przed uszkodzeniem lub utratą.
  3. Bezpieczeństwo przesyłania danych zapewniamy poprzez protokołu transmisji SSL (Secure Socket Layer v3). SSL polega na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z Twojej przeglądarki i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer obsługujący stronę internetową

Logi serwera

Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.

Logi obejmują m.in. adres IP, datę, czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.

Dzień dobry!

Troszczymy się o ochronę prywatności powierzonych nam przez użytkowników danych, dlatego chcemy zapoznać Cię z zasadami przetwarzania przez nas danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies, w związku z korzystaniem z naszych stron internetowych.

Jeśli po przeczytaniu dokumentu Polityka prywatności będziesz mieć jakieś wątpliwości, zapraszamy do kontaktu.

Polityka prywatności

Informacje ogólne

Administratorem Twoich danych osobowych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych jest firma HRM Institute Anna Macnar, z siedzibą w Krakowie (30-698), ul. Myślenicka 153c, nr NIP 679-171-05-10.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych, skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych na adres mailowy: iod@hrminstitute.pl.

Celem przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych jest:

  1. odpowiadanie na Twoje pytania, dotyczące świadczonych przez nas usług i sprzedawanych produktów, w sprawie przygotowania oferty itp.
  2. świadczenie usług, takich jak: szkolenia, warsztaty, webinary, podcasty, konferencje i inne wydarzenia organizowane samodzielnie przez HRM Institute lub we współpracy z partnerami,
  3. obsługa księgowa w celu rozliczenia udziału w płatnych wydarzeniach, a także zakupu usług lub produktów,
  4. wysyłanie newsletterów informujących o wydarzeniach, raportach, szkoleniach, badaniach, a także innych informacji związanych z prowadzoną przez nas działalnością, jeśli wyraziłeś na to zgodę,
  5. wysyłanie informacji marketingowych firmy HRM Institute i jej partnerów, jeśli została wyrażona na to stosowna zgoda.

Sposób wykorzystywania danych osobowych

  1. W chwili, gdy wchodzisz na naszą stronę internetową i akceptujesz korzystanie z plików cookies, pobierane są dane dotyczące Twojej wizyty, tj.: adres IP, rodzaj systemu operacyjnego oraz rodzaj/typ przeglądarki. Dane te pobierane są automatycznie. Więcej na temat używanych przez nas cookies dowiesz się w dalszej części niniejszego dokumentu.
  2. Pozostałe dane zbieramy za pomocą Twojej świadomej i dobrowolnej zgody, wyrażonej w momencie wypełnienia formularza. Najczęściej zbieramy Twoje dane podczas: pobierania udostępnianych przez nas bezpłatnie publikacji i raportów, zapisów do newslettera, rejestracji na płatne lub bezpłatne wydarzenia, w celu przyznania nagród w konkursach, itp. Dane zbieramy przy pomocy odpowiedniego formularza, który może zawierać:
    • imię i nazwisko,
    • adres e-mail,
    • numer telefonu,
    • adres zamieszkania,
    • nazwę firmy i dane konieczne do wystawienia faktury.
  3. Podstawą do przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych jest Twoja zgoda, wynikająca z odpowiedniego formularza lub umowa, jeśli taką zawarliśmy.
  4. Dane przetwarzane są do czasu odwołania wyrażonej przez Ciebie zgody lub na czas wykonania łączącej nas umowy i spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym z przepisów prawa podatkowego.
  5. Zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 25 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (dalej: RODO), masz prawo dostępu do swoich danych oraz do ich sprostowania, zmiany, przeniesienia, a także usunięcia. W każdej chwili możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz zrezygnować z otrzymywania informacji. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Możliwość cofnięcia zgody na przetwarzanie danych i żądanie usunięcia danych nie obowiązuje w sytuacji, gdy zrealizowaliśmy dla Ciebie zamówienie. Do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawarcia umowy i upływu czasu określonego w przepisach prawa podatkowego dotyczącego okresu przechowywania dokumentów księgowych nie możesz się sprzeciwić przetwarzaniu i przechowywaniu tych danych. Po upływie wskazanego w przepisach terminu możesz domagać się usunięcia danych z naszej bazy.
  7. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych, chęci dowiedzenia się w jakim zakresie udzieliłeś zgody na przetwarzanie, możesz napisać do naszego Inspektora Ochrony danych z prośbą o udzielenie odpowiednich informacji.
  8. Nigdy nie przekazujemy ani nie sprzedajemy Twoich danych osobowych innym podmiotom w celach marketingowych.
  9. Przypominamy, że w razie naruszenia przez nas zasad dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych, zawsze masz prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. W celu realizacji swoich praw skontaktuj się z naszym Inspektorem Ochrony Danych.

Odbiorcy danych

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być podmioty zewnętrzne, z którymi współpracujemy, lub które dostarczają na rzecz naszej firmy usługi, m.in.: księgowe, rejestracji na wydarzenia, hostingowe, mailingowe, operatorzy pocztowi i kurierzy, dostawcy usług prawnych i inni podwykonawcy, w zakresie niezbędnym do realizacji tych usług, w tym:

  1. H88 S.A., OVH lub Home.pl (w zależności od tego, jaką domenę odwiedzasz) – w celu przechowywania danych osobowych na serwerze, również na serwerze skrzynki pocztowej.
  2. SendinBlue – w celu wysyłania newsletterów, jeżeli wcześniej wyraziłeś na to zgodę.
  3. Biuro Rachunkowe – w celu zaksięgowania dokumentów księgowych,na których mogą znajdować się Twoje dane osobowe.
  4. Konfeo Macuk Łapiński sp. j. – w celu korzystania z systemu do rejestracji na organizowane przez HRM Institute wydarzenia, w których chcesz wziąć udział.
  5. Tax & Business Consulting – podwykonawca stale współpracujący z firmą HRM Institute.
  6. Współorganizatorzy imprez / konkursów – w sytuacji, gdy jest to wskazane w regulaminie udziału w imprezie lub w konkursie.
  7. Inne osoby lub podmioty, świadczące na rzecz HRM Institute usługi związane ze wsparciem technicznym, prawnym czy innym.

Podmioty, którym powierzamy przetwarzanie Twoich danych osobowych gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych, które są wymagane stosownymi przepisami prawa.

Pliki cookies i narzędzia, z których korzystamy

Czym są cookies?

Nasze strony internetowe wykorzystują pliki cookies, czyli niewielkie informacje tekstowe, zwane ciasteczkami, wysyłane przez stronę, którą odwiedzasz i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (komputer, tablet, komórka), a które mogą być odczytywane przez nasz system teleinformatyczny (cookies własne) lub system teleinformatyczny podmiotów trzecich (cookies podmiotów trzecich).

Część cookies jest używanych zakończeniu sesji przeglądarki internetowej (cookies sesyjne), a pozostałe są zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym i dają mi możliwość rozpoznania przy kolejnym wejściu na stronę (trwałe cookies), do czasu, aż ich nie wyczyścisz z przeglądarki.

Cookies sprawiają, że korzystanie ze stron internetowych jest łatwiejsze i przyjemniejsze, a ich zawartość i reklamy, które kierują do strony, są lepiej dopasowana do oczekiwań i preferencji użytkownika. Więcej o cookies przeczytasz na stronie https://wszystkoociasteczkach.pl, do czego bardzo zachęcamy, jeśli nie do końca wiesz, jak to wszystko działa.

Zgoda na cookies

Podczas pierwszej wizyty na naszej stronie (albo pierwszej po wyczyszczeniu cookies) zobaczysz informację na temat stosowania plików cookies i zostaniesz poproszony o wyrażenie zgodny na ich stosowanie. Nawet po wyrażeniu zgody zawsze możesz zmienić ustawienia cookies w swojej przeglądarce lub je usunąć.

Jeśli nie wyrazisz zgody na włączenie cookies możesz mieć trudności z korzystaniem naszej strony.

Cookies własne i podmiotów trzecich

Na naszych stronach wykorzystujemy cookies własne, które są niezbędne do prawidłowego działania strony. Dodatkowo wykorzystujemy cookies podmiotów trzecich, które są wymienione poniżej.

Narzędzia, z których korzystamy na stronach internetowych:

  1. Google AdWords – korzystamy z danych pozyskanych przez Google z plików cookies, żeby wyświetlać reklamy do wybranych przez nas odbiorców, którzy wcześniej odwiedzili naszą stronę. Reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów (do określonych grup docelowych, a nie do konkretnego użytkownika i nie mamy możliwości powiązania danych z cookies z innymi danymi, które nam podajesz.
  2. Google Analytics – używamy tego narzędzia w celu tworzenia statystyk oraz sprawdzania, które treści najlepiej trafiają do odbiorców, po to by tworzyć treści interesujące naszych czytelników i w sposób najbardziej zoptymalizowany. Pod tym linkiem znajdziesz informacje na temat bezpieczeństwa danych i ich przetwarzania przez Google: https://support.google.com/analytics/answer/6004245.
  3. Facebook Pixel – to narzędzie, z którego korzystamy w celach remarketingowych, aby wyświetlać Ci reklamy w serwisie Facebook lub Instagram. Informacje zbierane w ramach Pixel Facebook są anonimowe i nie pozwalają nam na identyfikację pojedynczych użytkowników. Sposób, w jaki Facebook wykorzystuje pozyskane w ten sposób dane do własnych celów, co jest niezależne od nas, jest opisane w polityce prywatności Facebooka, którą znajdziesz tu: https://www.facebook.com/privacy/explanation.

Korzystanie z tych narzędzi opieramy o prawnie uzasadniony interes dotyczący marketingu usług lub produktów naszej firmy.

Z uwagi na to, że firmy Google i Facebook mają siedzibę w USA i najczęściej tam przechowują większość danych, to informujemy Cię, że obie firmy przystąpiły do programu EU-US-Privacy Shield w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych wymaganego przez przepisy prawa obowiązujące w Unii Europejskiej.

Bezpieczeństwo Twoich danych

  1. Zapewniamy bezpieczeństwo Twoim danym, poprzez stosowanie środków organizacyjnych i technicznych, które są konieczne i dostosowane do wymogów stawianych przez prawo.
  2. W szczególności zabezpieczamy Twoje dane osobowe przed udostępnieniem ich osobom nieupoważnionym, a także przed uszkodzeniem lub utratą.
  3. Bezpieczeństwo przesyłania danych zapewniamy poprzez protokołu transmisji SSL (Secure Socket Layer v3). SSL polega na kodowaniu danych przed ich wysłaniem z Twojej przeglądarki i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer obsługujący stronę internetową

Logi serwera

Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera.

Logi obejmują m.in. adres IP, datę, czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania serwerem.