Nasz blog

Szukamy inspiracji
inspirujemy innych

employer branding | HR marketing | komunikacja | marka | EVP


Pracodawco, pokaż, na co Cię stać – zgłoś swój projekt do konkursu EBEA 2019!

9 kwietnia 2019 by Anna Macnar0
Statuetki-1200x900.jpg

Znaczenie marki pracodawcy rośnie w siłę. Rynek pracy stawia przed pracodawcami wyzwanie: jak dotrzeć do właściwych kandydatów, zainteresować ich ofertą i skłonić do zaaplikowania na otwarty wakat. Kandydaci, coraz bardziej świadomi swoich oczekiwań i preferencji, zanim zdecydują się na wysłanie swojej oferty, sprawdzają informacje o pracodawcach w wielu źródłach.

To dlatego organizacje coraz więcej uwagi poświęcają działaniom employerbrandingowym, tworząc całe strategie i kampanie wizerunkowe. Należy chwalić się swoimi osiągnięciami i prowadzonymi działaniami, bo to może być argument, który przeważy o wyborze firmy przez kandydatów. A jak wiadomo, posiadanie utalentowanych pracowników w firmie przekłada się na budowanie przewagi konkurencyjnej i wzrost zyskowności.

Firmy coraz częściej zauważają zależność między markami produktów a marką pracodawcy. Warto chwalić się nie tylko wielkością sprzedaży i osiągnięciami marketingowymi, ale także marką pracodawcy. Nasz konkurs to dobra przestrzeń, by pokazać swoje osiągnięcia, pochwalić się prowadzonymi działaniami i dać się docenić przez kandydatów. Zapraszamy do udziału!

Pokaż, że Twoje działania zasługują na nagrodę
Budowanie marki pracodawcy wymaga kreatywności, wiedzy, a czasami odwagi, żeby zaskoczyć, wyróżnić się i przyciągnąć uwagę kandydatów. Firmy muszą zaplanować swoje działania i cele strategiczne, a później operacyjne, z określonym budżetem i wybranymi kanałami komunikacyjnymi, które pozwolą osiągnąć cele biznesowe.

Dzięki rosnącemu zainteresowaniu employer brandingiem nagrody employerbrandingowe spotykają się z ogromną uwagą zarówno mediów, jak i korporacji. Są też sygnałem dla kandydatów, że firma dba o pracowników. Warto wziąć udział w rywalizacji i pochwalić się swoimi sukcesami, a może także zainspirować się innymi pomysłami.

Employer Branding Excellence Awards 2019
W 2019 r. odbędzie się już ósma edycja konkursu Employer Branding Excellence Awards, którego ideą jest nagrodzenie najlepszych praktyk z zakresu employer brandingu w Polsce.

Kategorie konkursowe:

  1. Strategia employer branding
    2. Kampania internetowa
    3. Kampania off-line
    4. Wewnętrzna kampania wizerunkowa
    5. Innowacja employer branding
    6. Film rekrutacyjny / wizerunkowy
    7. Strona / zakładka kariery / landing page

Zgłoszenia do konkursu 2019

Do udziału w konkursie zapraszamy pracodawców, którzy w okresie od maja 2018 do maja 2019 prowadzili działania mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwój i utrzymanie w organizacji pracowników, a także chcą być inspiracją dla innych. Udział w konkursie mogą brać również agencje i inne podmioty.

Sprawdź wskazówki, jak przygotować prezentację konkursową.

Termin zgłoszenia prac: 10 maja 2019 r.

Szczegółowe informacje, regulamin oraz prezentacja konkursowa są dostępne na stronie www.ebsummit.pl. 

 

Wręczenie nagród

Ogłoszenie zwycięzców poszczególnych kategorii nastąpi podczas gali konkursu na Konferencji EB Summit 2019 w dniu 5 czerwca 2019 r. w Warszawie.

Zapraszamy do udziału w konferencji!
Więcej na www.ebsummit.pl.

 

Zwycięzcy EBEA 2018

Strategia EB: IKEA Retail

Kampania off-line: Lidl Polska

Innowacja EB: PwC Polska

Kampania internetowa: Future Processing

Wewnętrzna kampania wizerunkowa: VELUX Polska

Strona / zakładka kariery: FreshMail

Film rekrutacyjny / wizerunkowy: Future Processing